Klantenservice

 

Bestellen 

Hoe plaats ik een bestelling? 

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas aan als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief. 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip!) 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

Ja dat is zeker mogelijk. Momenteel kunt u kiezen voor Click&Collect. Ophalen kan dan tussen 12.00 en 17.00

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald ontvangt u ook direct de factuur.. 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat? 

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

 

Betalen 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan? 

U kunt betalen via iDeal, Bancontact, PayPal, Apple Pay, Creditcard en Klarna

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd? 

Bestellingen die voor 16.00 gedaan zijn worden dezelfde dag verzonden. 

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? 

Voor verzending binnen Nedeland brengen wij €6,10 in rekening. Voor de verzending naar België is dat €9,30.

Voor internationale leveringen kunt u best contact opnemen met de klantenservice voor de verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 

Bestellingen die voor 16.00 worden gedaan worden dezelfde dag verzonden. 

Hoe zie ik of een product op voorraad is? 

De voorraad staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm. 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden? 

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. 

Wie levert mijn bestelling? 

Alle leveringen worden gedaan door Post NL. Zij bezorgen uw bestelling op het door u aangegeven verzendadres. 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging? 

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post NL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van Post NL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Post NL afhaalpunt. 

Retouren 

Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Ja, je kan je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden? 

De kosten voor het retouren zijn voor eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen? 

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren.  

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? 

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? 

Neem contact op met de klantenservice en dan proberen wij u verder te helpen.

 

 

Klantenservice:

info@fashiononfleek.com